Резултати

еНаука >  Резултати >  Captivating Hearts and Minds: How Emotional Marketing Transforms Tourist Experiences?
Назив: Captivating Hearts and Minds: How Emotional Marketing Transforms Tourist Experiences?
Аутори: I. Brdar  ; I. Savić  
Година: 2024
Публикација: BOOK OF PROCEEDINGS Singidunum University International Scientific Conference MANAGING THE FUTURE BY LEARNING FROM THE PAST – CONTEMPORARY TRENDS IN TOURISM & HOSPITALITY
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 79-88
DOI: 10.15308/Sitcon-2023-79-88
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/9728
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/894013
URL: https://singipedia.singidunum.ac.rs/izdanje/44469-captivating-hearts-and-minds-how-emotional-marketing-transforms-tourist-experiences
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.