Резултати
еНаука >
Резултати >
Student’s perceptions of bilingual teaching of geography: A case study – the Republic of Serbia
Назив: | Student’s perceptions of bilingual teaching of geography: A case study – the Republic of Serbia | Аутори: | Srđan Timotijević; Ivkov Džigurski Anđelija ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2023 | Публикација: | South African Journal of Education | ISSN: | 0256-0100![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 43 br. Supplement 2 str. 1-13 | URI: | https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=136054&source=eNauka&language=en http://iriss.idn.org.rs/2304/ https://enauka.gov.rs/handle/123456789/900578 |
М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.