Резултати

еНаука >  Резултати >  Student’s perceptions of bilingual teaching of geography: A case study – the Republic of Serbia
Назив: Student’s perceptions of bilingual teaching of geography: A case study – the Republic of Serbia
Аутори: Srđan Timotijević; Ivkov Džigurski Anđelija  ; Ivanović Bibić Ljubica  ; Solarević Milica  ; Milena Sekulić  
Година: 2023
Публикација: South African Journal of Education
ISSN: 0256-0100 South African Journal of Education Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 43 br. Supplement 2 str. 1-13
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=136054&source=eNauka&language=en
http://iriss.idn.org.rs/2304/
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/900578
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.