Резултати

еНаука >  Резултати >  Pozicija internog marketinga u policiji Republike Srbije u kontekstu poštovanja i zaštite ljudskih prava i sloboda
Назив: Pozicija internog marketinga u policiji Republike Srbije u kontekstu poštovanja i zaštite ljudskih prava i sloboda
Аутори: Ilić, Milena  ; Branislav Radnović  ; Nemanja Radović
Година: 2012
Публикација: Kultura polisa : časopis za negovanje demokratske političke kulture
ISSN: 1820-4589. Kultura polisa Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 9 br. 2 str. 321-334
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/904044
URL: https://plus.sr.cobiss.net/opac7/bib/194020620
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ilić, Milena
Напомена: Radnović, B, Ilić, M, Radović, N, Pozicija internog marketinga u policiji Republike Srbije u kontekstu poštovanja i zaštite ljudskih prava i sloboda. Kultura polisa : časopis za negovanje demokratske političke kulture. ISSN 1820-4589. - God. 9, pos. izd. 2 (2012), str. 321-334. Available at: https://plus.sr.cobiss.net/opac7/bib/194020620
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.