Резултати

еНаука >  Резултати >  Economic effects of integrated marketing communications – the case of food products
Назив: Economic effects of integrated marketing communications – the case of food products
Аутори: Đokić, Ines  
Година: 2018
Публикација: Ekonomika poljoprivrede
ISSN: 0352-3462 Ekonomika poljoprivrede Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 65 br. 3 str. 985-994
DOI: 10.5937/ekoPolj1803985D
WoS-ID: 000446406100007
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/904369
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0352-3462/2018/0352-34621803985D.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Đokić, Ines
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.