Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Health sciences students' perspectives on online teaching and learning: Extending the implications beyond the COVID-19 pandemic
Naziv: Health sciences students' perspectives on online teaching and learning: Extending the implications beyond the COVID-19 pandemic
Autori: Kovačević, Milena  ; Ivanović, Nevena  ; Protić, Ana  ; Milenković, Danijela ; Mandinić, Zoran  ; Puzović, Dragana  ; Bajčetić, Miloš  ; Popadić, Dušan  ; Parojčić, Jelena  ; Malenović, Anđelija  
Godina: 2024
Publikacija: European Journal of Education
ISSN: 0141-8211 European Journal of Education Pretraži identifikator
Izdavač: John Wiley & Sons Ltd
Tip rezultata: Naučni članak
DOI: 10.1111/ejed.12660
WoS-ID: 001198420000001
Scopus-ID: 2-s2.0-85190285837
URI: https://farfar.pharmacy.bg.ac.rs/handle/123456789/5596
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/904721
Projekat: Erasmus+ StudES project “Effective teaching for student engagement & success in digital learning environment,” Grant No. 2020-1-RS01-KA226-HE-094538
Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200161 (Univerzitet u Beogradu, Farmaceutski fakultet)
M-kategorija: 
22M22 - Rad u istaknutom međ. časopisu

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.