Резултати

еНаука >  Резултати >  Evaluating the impact of 5Cs model factors and marketing mix analysis: A case study. 37th IBIMA conference proceedings.
Назив: Evaluating the impact of 5Cs model factors and marketing mix analysis: A case study. 37th IBIMA conference proceedings.
Аутори: Ilić, Milena  ; Marko SUBOTIĆ; Marko Vulić; Bojan Ristić; Nevenka Popović Šević  ; Aleksandar Šević
Година: 2021
ISSN: 2767-9640 Претражи идентификатор
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-0-9998551-6-4 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/905171
URL: https://ibima.org/conference/37th-ibima-conference/
https://ibima.org/accepted-paper/evaluating-the-impact-of-5cs-model-factors-and-marketing-mix-analysis-a-case-study/
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ilić, Milena
Напомена: Marko SUBOTIĆ, Marko VULIĆ, Bojan S. RISTIĆ, Nevenka POPOVIĆ – ŠEVIĆ, Aleksandar ŠEVIĆ, Milena ILIĆ P. (2021). Evaluating the impact of 5Cs model factors and marketing mix analysis: A case study. 37th IBIMA conference proceedings.
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.