Резултати

еНаука >  Резултати >  The Implementation of Hierarchical and Nonhierarchical Clustering for Customer Segmentation in One Luxury Goods Company. 37th IBIMA conference proceedings.
Назив: The Implementation of Hierarchical and Nonhierarchical Clustering for Customer Segmentation in One Luxury Goods Company. 37th IBIMA conference proceedings.
Аутори: Ilić, Milena  ; Nikola POPOVIĆ; Ana SAVIĆ,; Goran BJELOBABA; Radosav VESELINOVIĆ; Hana STEFANOVIĆ
Година: 2021
ISSN: 2767-9640 Претражи идентификатор
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-0-9998551-6-4 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/905173
URL: https://ibima.org/accepted-paper/the-implementation-of-hierarchical-and-nonhierarchical-clustering-for-customer-segmentation-in-one-luxury-goods-company/
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ilić, Milena
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.