Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing mix strategy determinants and social media in veterinary-based business: experience from Serbia
Назив Marketing mix strategy determinants and social media in veterinary-based business: experience from Serbia
Аутори: Ilić, Milena  ; Gojković, Milica; Blažić, Ksenija; Radi Ciuperca, Karla; Simion, Violeta-Elena
Година: 2021
Публикација: Journal of Economic Development, Environment and People
ISSN: 22853642 Journal of Economic Development, Environment and People (Romania) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 10 br. 4 str. 18-28
DOI: 10.26458/jedep.v10i4.712
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/905181
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Ilić, Milena
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.