Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Икт у функцији студирања као саморегилисаног учења: индикатори у пракси
Naziv Икт у функцији студирања као саморегилисаног учења: индикатори у пракси
Autori: Стојановић, Александар  ; Шафрањ, Јелисавета  ; Гојков, Грозданка 
Godina: 2022
Publikacija: Зборник радова : [Електронски извор] / IV дидактичка [онлајн] конференција Предметне дидактике - информационе наставне технологије, неминовност и/или потреба
Izdavač: Београд : Друштво предметних дидактичара Србије
Tip rezultata: Ostalo
ISBN: 978-86-918423-6-9 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 76-92
URI: https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:33451
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/905745
URL: https://metodike.bio.bg.ac.rs/izdavacka-delatnost
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.