Резултати

еНаука >  Резултати >  "Bus advertising" - efikasan način oglašavanja u uslovima recesije
Назив: "Bus advertising" - efikasan način oglašavanja u uslovima recesije
Аутори: Mesaroš, Ines  ; Brkljač, Milan; Leković, Ksenija  
Година: 2013
Публикација: International Scientific Conference "Economy of Integration" ICEI, 3, Tuzla, Bosna i Hercegovina, 2013, 06. dec - 07. dec
ISSN: 2233-0445 Претражи идентификатор
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 843-854
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/918768
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Đokić, Ines
Напомена о доступности: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.