Rezultati

eNauka >  Rezultati >  E-mail campaigns and consumer's attitudes
Naziv: E-mail campaigns and consumer's attitudes
Autori: Džever, Sanja  ; Leković, Ksenija  ; Vučenović, Sonja  
Godina: 2022
Publikacija: Proceedings 27th International Scientific Conference Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management SM2022
Izdavač: Суботица : Економски факултет у Суботици
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7233-406-7 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 194-200
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/920515
URL: https://www.ef.uns.ac.rs/sm2022/download/SM2022-proceedings.pdf
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Džever, Sanja
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.