Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Kako budući nastavnici razumeju pravednost u obrazovanju
Naziv: Kako budući nastavnici razumeju pravednost u obrazovanju
Autori: Nikolić, Luka  ; Radulović, Lidija R.  
Godina: 2024
Publikacija: Susreti pedagoga Nacionalni naučni skup: Kuda se kreće vaspitanje i obrazovanje: vrednosti kao putokaz- Zbornik radova
Izdavač: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta, Univerziteta u Beogradu
Pedagoško društvo Srbije
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-6427-313-8 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 31-37
DOI: 10.5281/zenodo.11115655
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/148868105#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/921793
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/6468
Projekat: Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200163 (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet)
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Creative Commons licenca