Резултати

еНаука >  Резултати >  Critical pedagogy of English as a foreign language - views and attitudes of EFL teachers from Serbia
Назив: Critical pedagogy of English as a foreign language - views and attitudes of EFL teachers from Serbia
Kritička pedagogija engleskog jezika kao stranog: stavovi nastavnika iz Srbije
Аутори: Topalov, Jagoda  
Година: 2022
Публикација: Методички видици
ISSN: 2217-415X Metodički vidici Претражи идентификатор
Издавач: Нови Сад : Филозофски факултет
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 13 br. 13 str. 81-81
DOI: 10.19090/mv.2022.13.81-98
VBS COBISS: 147477001
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/147477001#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/923679
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Topalov, Jagoda
М-категорија: 
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.