Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Podsticajno kućno okruženje i razvoj čitalačkih kompetencija: broj knjiga i/ili učestalost čitanja sa decom
Naziv: Podsticajno kućno okruženje i razvoj čitalačkih kompetencija: broj knjiga i/ili učestalost čitanja sa decom
Autori: Ševa, Nada  ; Stojković, Jelena  
Ostala autorstva: Gutvajn, Nikoleta  ; Ranđelović, Branislav  ; Radulović, Mladen  
Godina: 2024
Publikacija: PIRLS 2021 u Srbiji : rezultati međunarodnog istraživanja razvoja čitalačke pismenosti u četvrtom razredu osnovne škole
Izdavač: Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-7447-167-8 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 185-210
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1105
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/924584
Projekat: Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd)
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca