Results

eNauka >  Results >  Značaj metodologije projektnog menadžmenta u ostvarenju dobre komunikacije u marketinškoj saradnji
Title: Značaj metodologije projektnog menadžmenta u ostvarenju dobre komunikacije u marketinškoj saradnji
Authors: Biljana Ilić  ; Bojana Ostojić  
Editors: Alpar Lošonc  ; Dragan Kostić; Aleksandar Simonović
Issue Date: 2024
Publication: Zbornik radova sa VII međunarodne naučne konferencije Regionalni razvoj i prekogranična saradnja
Publisher: Pirot: Ugovorna okružna privredna komora
Type: Conference Paper
ISBN: 978-86-900497-6-9 Search Idenfier
Collation: str. 239-249
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/926688
Metadata source: (Preuzeto iz ORCID-a) Ostojić, Bojana
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.