Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Značaj metodologije projektnog menadžmenta u ostvarenju dobre komunikacije u marketinškoj saradnji
Naziv: Značaj metodologije projektnog menadžmenta u ostvarenju dobre komunikacije u marketinškoj saradnji
Autori: Biljana Ilić  ; Bojana Ostojić  
Urednici: Alpar Lošonc  ; Dragan Kostić; Aleksandar Simonović
Godina: 2024
Publikacija: Zbornik radova sa VII međunarodne naučne konferencije Regionalni razvoj i prekogranična saradnja
Izdavač: Pirot: Ugovorna okružna privredna komora
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-900497-6-9 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 239-249
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/926688
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Ostojić, Bojana
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.