Резултати

еНаука >  Резултати >  Digital Marketing Study with the Focus on Mobile Applications use in Retail in Serbia
Назив: Digital Marketing Study with the Focus on Mobile Applications use in Retail in Serbia
Аутори: Mladenović, Predrag  ; Mladenović, Maja; Mladenović, Darija
Година: 2024
Публикација: KNOWLEDGE – International Journal
ISSN: 1857-923X 2545-4439 Претражи идентификатор
Издавач: Skoplje : Institut of knowledge management
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 62 br. 1 str. 117-122
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/929321
URL: https://ikm.mk/ojs/index.php/kij/article/view/6567/6374
https://ikm.mk/ojs/index.php/kij/issue/view/196
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Mladenović, Predrag
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.