Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Neuromarketing kao alat marketing istraživanja i realizacije strategije odnosa sa potrošačima
Naziv: Neuromarketing kao alat marketing istraživanja i realizacije strategije odnosa sa potrošačima
Neuromarketing as a tool of marketing research and implementation of consumer relationship strategy
Autori: Mladenović, Milica  ; Milićević, Srđan  
Godina: 2022
Publikacija: Megatrend revija
ISSN: 1820-3159 2560-3329 Megatrend revija Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd : Megatrend univerzitet primenjenih nauka
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 19 br. 3 str. 389-409
DOI: 10.5937/MegRev2203389M
VBS COBISS: 119925001
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/930267
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/1820-3159/2022/1820-31592203389M.pdf
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Milićević, Srđan
(Preuzeto iz CrossRef-a) Mladenović, Milica
M-kategorija: 
51M51 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M51

Alt metrika
Dimensions
Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.