Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Influence of social network on promotion in tourism sector
Naziv: Influence of social network on promotion in tourism sector
Autori: Jevremović, Milica  ; Staletić, Nada; Jeremić, Jelena
Godina: 2018
Publikacija: Conference proceedings / Second International Scientific Conference ITEMA 2018, Recent Advances in Information Technology, Tourism, Economics, Management and Agriculture, Graz, Austria November 8, 2018.
Izdavač: Belgrade : Association of Economists and Managers of the Balkans
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-80194-13-4 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 180-185
DOI: 10.31410/ITEMA.2018.180
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/932022
URL: https://www.itema-conference.com/
https://www.itema-conference.com/wp-content/uploads/2019/09/jevremovic_staletic_jeremic_influence_of_social_network_on_promotion_in_tourism_sector_pp_180-185.pdf
https://www.itema-conference.com/itema2018180/
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Jevremović, Milica
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.