Резултати
еНаука >
Резултати >
Insight into students' understanding of relational terminology through integrated compare and combine word problems
Назив: | Insight into students' understanding of relational terminology through integrated compare and combine word problems | Аутори: | Zeljić, Marijana ; Dabić Boricić, Milana ; Ilić, Svetlana | Година: | 2024 | Публикација: | JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH | ISSN: | 0022-0671 Journal of Educational Research Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | str. 1-12 | DOI: | 10.1080/00220671.2024.2381477 | WoS-ID: | 001275322400001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85199438465 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/936981 | URL: | https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/00220671.2024.2381477 | Пројекат: | Ministry of Education, Science and Technological Development of the Republic of Serbia [451-03-1/2022-14/4] | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) | М-категорија: | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.