Резултати

еНаука >  Резултати >  Insight into students' understanding of relational terminology through integrated compare and combine word problems
Назив: Insight into students' understanding of relational terminology through integrated compare and combine word problems
Аутори: Zeljić, Marijana  ; Dabić Boricić, Milana  ; Ilić, Svetlana  
Година: 2024
Публикација: JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
ISSN: 0022-0671 Journal of Educational Research Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: str. 1-12
DOI: 10.1080/00220671.2024.2381477
WoS-ID: 001275322400001
Scopus-ID: 2-s2.0-85199438465
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/936981
URL: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/00220671.2024.2381477
Пројекат: Ministry of Education, Science and Technological Development of the Republic of Serbia [451-03-1/2022-14/4]
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.