Резултати

еНаука >  Резултати >  Chemistry educational outcomes and standards in Serbia and Montenegro. Analysis of the teachers' attitudes and high school students' achievements
Назив: Chemistry educational outcomes and standards in Serbia and Montenegro. Analysis of the teachers' attitudes and high school students' achievements
Аутори: Stasevic, Filip  ; Bubanja, Andrea; Maksimovic, Aleksandra  ; Djurdjevic-Nikolic, Jelena  
Година: 2024
Публикација: Journal of the Serbian Chemical Society
ISSN: 0352-5139 Journal of the Serbian Chemical Society Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 00 str. 69-69
DOI: 10.2298/JSC231227069S
WoS-ID: 001374777300009
Scopus-ID: 2-s2.0-85212230790
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/952152
Пројекат: Serbian Ministry of Science, Tech-nological Development and Innovation [451-03-47/2023-01/200122]
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Stašević, Filip
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.