Резултати
еНаука >
Резултати >
Chemistry educational outcomes and standards in Serbia and Montenegro. Analysis of the teachers' attitudes and high school students' achievements

Назив: | Chemistry educational outcomes and standards in Serbia and Montenegro. Analysis of the teachers' attitudes and high school students' achievements | Аутори: | Stasevic, Filip ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2024 | Публикација: | Journal of the Serbian Chemical Society | ISSN: | 0352-5139![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | br. 00 str. 69-69 | DOI: | 10.2298/JSC231227069S | WoS-ID: | 001374777300009 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85212230790 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/952152 | Пројекат: | Serbian Ministry of Science, Tech-nological Development and Innovation [451-03-47/2023-01/200122] | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz CrossRef-a) Stašević, Filip | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.