Резултати

еНаука >  Резултати >  Beliefs and Experiences of Serbian Preschool Educators on Inclusive Education
Назив: Beliefs and Experiences of Serbian Preschool Educators on Inclusive Education
Аутори: Dimitrijević, Bojana  ; Starčević, Jelena  
Година: 2024
Публикација: International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education
ISSN: 2334-8496 International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education - IJCRSEE Претражи идентификатор
Издавач: Vranje : The Association for the Development of Science, Engineering and Education
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 12 br. 3 str. 621-632
DOI: 10.23947/2334-8496-2024-12-3-621-632
WoS-ID: 001388017400010
Scopus-ID: 2-s2.0-85214936253
VBS COBISS: 160467465
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/160467465#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/957651
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.