Резултати

еНаука >  Резултати >  The role of augmented and virtual reality in improving consumer marketing experiences
Назив: The role of augmented and virtual reality in improving consumer marketing experiences
Аутори: Bakator, Mihalj  ; Đorđević, Luka  ; Novaković, Borivoj  ; Đurđev, Mića  ; Ugrinov, Stefan  
Година: 2024
Публикација: International conference on applied internet and information technologies, 14, Zrenjanin, Srbija, 2024, 08. nov - 08. nov
Издавач: Zrenjanin, Srbija: Technical faculty “Mihajlo Pupin”
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7672-379-9 Претражи идентификатор
Колација: vol. 14 br. 1 str. 193-199
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/957852
URL: http://www.tfzr.uns.ac.rs/aiit/files/AIIT2024%20Proceedings.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Đorđević, Luka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.