Резултати

еНаука >  Резултати >  Halo effect of persuasive messages towards pork
Назив: Halo effect of persuasive messages towards pork
Аутори: Djekic, Ilija V  ; Rajic, Sara  ; Djordjevic, Vesna Z  ; Brankovic-Lazic, Ivana M  ; Jovanovic, Jelena  ; Simunovic, Stefan  ; Terjung, Nino; Volker, Heinz; Tomasevic, Igor B  
Година: 2024
Публикација: FLEISCHWIRTSCHAFT
ISSN: 0015-363X Fleischwirtschaft Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 104 br. 11 str. 58-65
WoS-ID: 001402033600032
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/970574
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
23M23 - Међународни часопис категорије M23

3
WEB OF SCIENCETM

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.