Резултати 1-20 од 68

ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2023Ethical issues in content marketing (✓)Sudarević, Tomislav  ; Marić, Dražen  ; Milan Brkljač  Остало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Organizational behavior from the perspective of methodological isomorphism (✓)Maksimcev, Igor A.; Gorčakov, Sergej E.; Kostin, Konstantin B.; Rastova, Julija I.; Sudarević, Tomislav  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2022MILLENNIAL`S RISK PERCEPTION AS A DETERMINANT OF USAGE INTENTION OF DRIVESHARING SERVICES (✓)Sudarević, Tomislav  ; Milan Brkljač  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Marketing research of the importance of international cooperation of a faculty as a motive for students’ choice in circumstances of the Covid-19 (✓)Sudarević, Tomislav  ; Grubor, Aleksandar  ; Milićević, Nikola  ; Đokić, Nenad  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Zelene pijace kao direktni kanal distribucije organskih prehrambenih proizvoda u Republici Srpskoj (✓)Sudarević, Tomislav  ; Galić, JovanaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020MARKETINŠKI ASPEKTI AKCIONIH PLANOVA RAZVOJA ORGANSKE POLJOPRIVREDE (✓)Radojević, Vuk ; Sudarević, Tomislav  ; Marić, Dražen  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2020Marketing research of international cooperation of a faculty as a motive for students’ choice of the institution (✓)Sudarević, Tomislav  ; Grubor, Aleksandar  ; Milićević, Nikola  ; Đokić, Nenad  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Consumers, Environmental Management of Waste Analysis of the EX-YU Republics (✓)Raletić, Jotanović Saša; Sudarević, Tomislav  ; Grubor, Aleksandar  ; Okanović, Andrea  ; Vuksanović, Nikola  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2019Consumers environmental management of waste analysis of the former Yugoslavian republics (✓)Saša Raletić Jotanović; Tomislav Sudarević  ; Grubor, Aleksandar B.  ; Andrea Katić; Nikola VuksanovićНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2018Global Brands in the Digital EraSudarević, Tomislav  ; Marić, Dražen  Научни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2018Potrošački stavovi u kupovini organskih prehrambenih proizvodaSudarević, Tomislav J.  ; Vuk RadojevićНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2018Sharing Economy and Industry 4.0 as the Business Environment of Millennial Generation - a Marketing Perspective (✓)Brkljac, Milan  ; Sudarević, Tomislav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Viralni marketing organskih poljoprivrednih proizvoda (✓)Sudarević, Tomislav  ; Šurjanović, Ivan; Leković, Ksenija  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU REPUBLIKE SRBIJEMarić, Dražen S.  ; Sudarević, Tomislav J.  ; NIKOLA PASKAŠПоглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Marketing and financial barriers in agri-food exportingSudarević, Tomislav  ; Radojevic, Predrag; Marjanović, Darko  ; Dragas, RadovanНаучни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2016DIGITALNI MARKETING I EFIKASNOST POSLOVANJALeković, Ksenija  ; Sudarević, Tomislav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Синергијско деловање основних актера у домену одрживе производње и потрошњеJakša, Olja; Sudarević Tomislav  ; Milovanov OljaНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2015Strategija nastupa i kreiranja brenda iz organske proizvodnjeSuzana Salai; Sudarević, Tomislav  ; Ljubomir PupovacНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Marketing strategije održivog razvoja (✓)Sudarević, Tomislav  ; Milovanov, OljaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015The standardization/adaptation dilemma in agri-food exporters marketing strategiesSudarević, Tomislav  ; Radojevic, Predrag; Leković, JasminaНаучни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

Резултати 1-20 од 68