| Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
|---|---|---|---|---|
| 2025 | Examining the Structure of the StudentEducator Negotiated Critical Thinking Dispositions Scale in Four Countries | Hogan, Michael; Fischer, Alexandra; Dinçer, Beste; Can Yurt, Emine; Daseking, Monika; Ramish Irfan, Muhammad; Koruga, Nikola | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2025 | Designing ideal learning spaces with sustainability in mind![]() | Orlovic, Lovren Violeta | Научни чланак | 21aM21a - Водећи међународни часопис категорије M21a |
| 2025 | Перспективе целоживотног учења у дигиталном окружењу | Nikolić, Tamara | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2024 | Bazične ljudske vrednosti, dispozicije za kritičko mišljenje i medijska pismenost kao prediktori poverenja u javne institucije u Srbiji tokom pandemije COVID-19 – preliminarni rezultati istraživanja | Bulajić, Aleksandar | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2024 | Performativno okruženje za učenje u kontekstu obrazovanja studenata andragogije | Nikolić, Tamara | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2024 | Učenje u zajednici: od susreta do promena | Koruga, Nikola | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2024 | Doprinos utopijskog pristupa razvoju kritičkog mišljenja u obrazovanju odraslih![]() | Koruga, Nikola | Докторска дисертација | 70M70 - Одбрањена докторска дисертација |
| 2024 | „Biti više od onog što jesmo“ – performativno učenje kao proces lične i profesionalne transformacije | Nikolić, Tamara | Научни чланак | 23M23 - Међународни часопис категорије M23 |
| 2023 | Kritika kao osnova učenja odraslih zasnovanog na utopijskom mišljenju | Koruga, Nikola | Научни чланак | 23M23 - Међународни часопис категорије M23 |
| 2023 | Socio-Educational Predictors of the Trust in Public Institutions in Serbia During the COVID-19 Crisis | Bulajić, Aleksandar | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2023 | Teachers’ Perspectives in Higher Education on Using Educational Technology During the COVID-19 Pandemic: Observations for Ghana, India, and Serbia | Koruga, Nikola | Научни чланак | 23M23 - Међународни часопис категорије M23 |
| 2023 | Personal and professional development through sustainable partnerships in education Serbian experiences from the I-TAP-PD Erasmus+ project | Koruga, Nikola | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2023 | Students` learning experiences in a digital learning environment during the COVID-19 pandemic![]() | Nikolić, Tamara | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2023 | Intergenerational Communities: Advancing Educational Equity Through Community Learning![]() | Koruga, Nikola | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2022 | Međugeneracijsko pozorište zajednice kao osnova za učenje vizuelnim metodama![]() | Nikolić, Tamara | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2022 | Mejkers pokret kao zajednice koje uče tokom pandemije kovid-19 u kontekstu visokog obrazovanja | Koruga, Nikola | Научни чланак | 24M24 - Водећи национални часопис категорије M24 |
| 2021 | Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju Elektronski izvor : zbornik radova![]() | Jeremić, Ivana | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2021 | Teachers Learning During Covid-19 Pandemic: Higher Education Perspective from Ghana, India and Serbia | Ayisi-Addo, Angela Kyerewaa; Nainwal, Rohit; Koruga, Nikola | Научни чланак | 23M23 - Међународни часопис категорије M23 |
| 2021 | Утопија и образовање наде у време кризе | Коруга, Никола | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2021 | Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja | Koruga, Nikola | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |