ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2019Културолошке разлике у мотивима коришћења друштвених мрежа (✓)Гардашевић, Јована  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2019Мултипликација успеха у међународном пословању преко унапређења пословног процесаЦветковић, КристинаДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2018Улога и значај феномена Big Data са аспекта маркетиншких истраживањаЗекавица, АнаДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2018Uloga i značaj instrumenata marketing miksa u poslovanju izvoznih preduzećaВапа, БојанДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2017Interni marketing u funkciji povećanja percipiranog kvaliteta bankarskih usluga (✓)Zdjelarić, PetraДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2015Uticaj instrumenata marketing miksa na imidž visokoškolske ustanove i satisfakciju studenata (✓)Brkanlić, Sandra  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација