Резултати

еНаука >  Резултати >  Interni marketing u funkciji povećanja percipiranog kvaliteta bankarskih usluga
Назив: Interni marketing u funkciji povećanja percipiranog kvaliteta bankarskih usluga
Internal Marketing as a Tool for Increasing the Perceived Quality of Banking Services
Остали називи: Internal marketing as a tool for increasing the perceived quality of banking services
Аутори: Zdjelarić, Petra
Ментор: Ćirić, Maja  
Остала ауторства: Carić, Marko  ; Simić, Jelena; Ćirić, Maja  
Година: 2017
Публикација: Универзитет Привредна академија у Новом Саду
Издавач: Нови Сад: Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за економију и инжењерски менаџмент
Тип резултата: Докторска дисертација
Колација: str. 1-331
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/7762
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija147187057787554.pdf?controlNumber=(BISIS)101670&fileName=147187057787554.pdf&id=6729&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=101670&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije147187058138662.pdf?controlNumber=(BISIS)101670&fileName=147187058138662.pdf&id=6730&source=NaRDuS&language=sr
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/135766
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца