Results

eNauka >  Results >  Interni marketing u funkciji povećanja percipiranog kvaliteta bankarskih usluga
Title: Interni marketing u funkciji povećanja percipiranog kvaliteta bankarskih usluga
Internal Marketing as a Tool for Increasing the Perceived Quality of Banking Services
Other Titles: Internal marketing as a tool for increasing the perceived quality of banking services
Authors: Zdjelarić, Petra
Supervisor: Ćirić, Maja  
Other contributors: Carić, Marko  ; Simić, Jelena; Ćirić, Maja  
Issue Date: 2017
Publication: Универзитет Привредна академија у Новом Саду
Publisher: Нови Сад: Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за економију и инжењерски менаџмент
Type: Doctoral theses
Collation: str. 1-331
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/7762
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija147187057787554.pdf?controlNumber=(BISIS)101670&fileName=147187057787554.pdf&id=6729&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=101670&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije147187058138662.pdf?controlNumber=(BISIS)101670&fileName=147187058138662.pdf&id=6730&source=NaRDuS&language=sr
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/135766
M-category: 
70M70

Find the DOI


Google ScholarTM

Creative Commons License