Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2024 | The relationship between teachers’ disciplinary practices and school bullying and students’ satisfaction with school: The moderated mediation effects of sex and school belonging![]() | Kovačević Lepojević, Marina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
2024 | Instrument za procenu negovanja različitosti na nivou organizacione kulture, klime i kompetencija osoblja: Ček lista „Revolucija različitosti“![]() | Trajković, Marija; Mijatović, Luka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Uloga crta ličnosti i emocionalne inteligencije u predikciji akademskog stresa kod studenata | Mijatović, Luka ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2023 | Emocionalna inteligencija kao crta ličnosti i profesionalno sagorevanje vaspitača![]() | Mijatović, Luka ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2023 | Employability support and barriers among individuals with Functional diversity – a systematic review | Pajić, Sofija; Strižak, Nevena ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Factors of a sense of school belonging: Bronfenbrenner’s theoretical model as a starting framework for interpretation![]() | Trajković, Marija ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2023 | Načini prevladavanja akademskog stresa kod studenata Specijalne edukacije i rehabilitacije | Mijatović, Luka ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Socioemocionalne kompetencije, emocionalna angažovanost i zadovoljstvo životom kod beogradskih srednjoškolaca | Kovačević-Lepojević, Marina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Razumevanje mehanizma internalizovane opresije iz ugla socijalno-relacionog modela ometenosti Kerol Tomas | Strižak, Nevena; Bogetić, Dragica ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Prevladavanje usamljenosti tokom pandemije u populaciji studenata specijalne edukacije i rehabilitacije | Mijatović, Luka ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Objective indicators of quality of life in people with different visual status | Stanimirov, Ksenija ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
2022 | Uloga teorije samolečenja u razumevanju povezanosti negativnih iskustava u detinjstvu i razvoja zavisnosti od psihoaktivnih supstanci | Bogetić, Dragica ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Deca čiji roditelji imaju problema sa psihoaktivnim supstancama: implikacije za selektivnu prevenciju | Bogetić, Dragica; Mijatović, Luka ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Problematic social media use in the covid-19 era: the role of personality and trait emotional intelligence![]() | Mijatović, Luka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | 34 ![]() M34 - Саопштење са међ. скупа штампано у изводу |
2022 | Externalising behaviour problems in adolescence predicted by parental monitoring, practices and attachment: Exploring the moderating role of gender | Kovačević Lepojević, Marina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2022 | Trait emotional intelligence as a predictor of loneliness during the covid-19 pandemic![]() | Mijatović, Luka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Educational standards of achievement in lower primary education: class teachers’ opinions![]() | Lazarević, Emilija ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | Maladaptivna regulacija emocija i dimenzije vezanosti: da li je suzbijanje ekspresije emocija povezano sa nesigurnom vezanošću? | Mijatović, Luka ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | Izazovi učenja u uslovima COVID-19 pandemije – percepcija studenata | Antić, Slobodanka; Strižak, Nevena; Mijatović, Luka ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | Predicting academic stress during the pandemic: The role of trait emotional intelligence | Mijatović, Luka ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |