Резултати

еНаука >  Резултати >  Factors of a sense of school belonging: Bronfenbrenner’s theoretical model as a starting framework for interpretation
Назив: Factors of a sense of school belonging: Bronfenbrenner’s theoretical model as a starting framework for interpretation
Аутори: Trajković, Marija  ; Popović-Ćitić, Branislava  ; Mijatović, Luka  
Остала ауторства: Đukić, Suzana
Година: 2023
Публикација: Teme
ISSN: 0353-7919 Teme Претражи идентификатор
Издавач: Niš : Univerzitet u Nišu
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. XLVII br. 2 str. 371-371
DOI: 10.22190/TEME220805024T
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5293
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/790865
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/973
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/145188617#izum.si
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца