Резултати 1-20 од 27
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2024Teachers’ and pedagogists’ opinions about the possibilities of enhancing mutual collaboration to effectively apply interactive teaching methodsRatković, Marija  ; Stanišić, Jelena  Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Exploring the affective-behavioral domain as a framework for understanding the ICCS 2022 achievement in SerbiaGundogan, Dragana  ; Radulović, Mladen  Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Inner democracy: the dynamics of the agonistic self as the basis of a pluralistic and open sense of selfDžinović, Vladimir  ; Gutvajn, Nikoleta  ; Drobac, Ana  Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Youth mental health issues: what is the link with mental health literacy?Kovačević Lepojević, Marina  ; Trajković, Marija  ; Radanović, Ana  Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Punishment is not sufficient - supportive programs for minors with behavioral problemsMarušić Jablanović, Milica  ; Maljković, Marija  ; Džamonja Ignjatović, Tamara  Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Information literacy as an addition to the family of literaciesVulić Šimšić, Ivana  Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Cross-country analysis of just transition educationRicher, Majda  ; Konstantinović, Lana; Vujić, LazarУређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Encouraging student autonomy in the educational processĐerić, Ivana  Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Enhancing civic engagement through English language teaching at Serbian schoolsLjubojević, Danijela  Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Who are Serbia’s high achievers? A-level students in ICCS 2022Drobac, Ana  ; Micić, Isidora  ; Jošić, Smiljana  Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Using discipline techniques for creating a positive school climateDražić, Milana  ; Kovačević, Jasmina  Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Mental health-promoting knowledge among school staff in Serbia: a validation studyRadanović, Ana  ; Micić, Isidora  ; Kovačević Lepojević, Marina  Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Satisfying teachers’ basic psychological needs through professional learningĐerić, Ivana  ; Malinić, Dušica  ; Manić, Emilija  Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022The teacher as the initiator of change: turning a boring topic into an engaging lessonStanišić, Jelena  ; Malinić, Dušica  ; Đerić, Ivana  Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Structuring lessons or structuring knowledge – what does it tell us about the teaching practice?Milin, Vladeta  Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022The State, Problems, and Needs of the Modern Education Community - book of proceedings - 28th International Scientific Conference Educational Research and School Practice, December 9th , 2022 BelgradeУређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Cooperation between pedagogues and teachers in the context of applying interactive teaching methodsRatković, Marija  ; Medar Zlatković, Jelena  Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022“We have lost the compass of what education should look like”: student concerns about schooling during the COVID-19 pandemicMalinić, Dušica  ; Đerić, Ivana  ; Maksić, Slavica Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Professional interests of final grade primary school students in Serbia: a case studyŠevkušić, Slavica  Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022The state matriculation exam in the Republic of Serbia: the high school teachers’ perspectiveStevanović, Jelena  Уређивачки рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.