Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2024 | Teachers’ and pedagogists’ opinions about the possibilities of enhancing mutual collaboration to effectively apply interactive teaching methods![]() | Ratković, Marija ![]() ![]() ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Exploring the affective-behavioral domain as a framework for understanding the ICCS 2022 achievement in Serbia![]() | Gundogan, Dragana ![]() ![]() ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Inner democracy: the dynamics of the agonistic self as the basis of a pluralistic and open sense of self![]() | Džinović, Vladimir ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Youth mental health issues: what is the link with mental health literacy?![]() | Kovačević Lepojević, Marina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Punishment is not sufficient - supportive programs for minors with behavioral problems![]() | Marušić Jablanović, Milica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Information literacy as an addition to the family of literacies![]() | Vulić Šimšić, Ivana ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Cross-country analysis of just transition education![]() | Richer, Majda ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Encouraging student autonomy in the educational process![]() | Đerić, Ivana ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Enhancing civic engagement through English language teaching at Serbian schools![]() | Ljubojević, Danijela ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Who are Serbia’s high achievers? A-level students in ICCS 2022![]() | Drobac, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Using discipline techniques for creating a positive school climate![]() | Dražić, Milana ![]() ![]() ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Mental health-promoting knowledge among school staff in Serbia: a validation study![]() | Radanović, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Satisfying teachers’ basic psychological needs through professional learning![]() | Đerić, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | The teacher as the initiator of change: turning a boring topic into an engaging lesson![]() | Stanišić, Jelena ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Structuring lessons or structuring knowledge – what does it tell us about the teaching practice?![]() | Milin, Vladeta ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | The State, Problems, and Needs of the Modern Education Community - book of proceedings - 28th International Scientific Conference Educational Research and School Practice, December 9th , 2022 Belgrade![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. | |
2022 | Cooperation between pedagogues and teachers in the context of applying interactive teaching methods![]() | Ratković, Marija ![]() ![]() ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | “We have lost the compass of what education should look like”: student concerns about schooling during the COVID-19 pandemic![]() | Malinić, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Professional interests of final grade primary school students in Serbia: a case study![]() | Ševkušić, Slavica ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | The state matriculation exam in the Republic of Serbia: the high school teachers’ perspective![]() | Stevanović, Jelena ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |