Резултати

еНаука >  Резултати >  Structuring lessons or structuring knowledge – what does it tell us about the teaching practice?
Назив: Structuring lessons or structuring knowledge – what does it tell us about the teaching practice?
Аутори: Milin, Vladeta  
Остала ауторства: Stevanović, Jelena; Gundogan, Dragana  ; Ranđelović, Branislav  
Година: 2022
Публикација: The State, Problems, and Needs of the Modern Education Community: Book of Proceedings
Издавач: Institute for Educational Research, Belgrade
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7447-161-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 65-70
URI: http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5632
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/865618
Пројекат: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200163 (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца