Резултати
еНаука >
Резултати >
Structuring lessons or structuring knowledge – what does it tell us about the teaching practice?

Назив: | Structuring lessons or structuring knowledge – what does it tell us about the teaching practice? | Аутори: | Milin, Vladeta ![]() ![]() |
Остала ауторства: | Stevanović, Jelena; Gundogan, Dragana ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2022 | Публикација: | The State, Problems, and Needs of the Modern Education Community: Book of Proceedings | Издавач: | Institute for Educational Research, Belgrade | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-7447-161-6![]() ![]() |
Колација: | str. 65-70 | URI: | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5632 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/865618 |
Пројекат: | Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200163 (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet) | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |