Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Structuring lessons or structuring knowledge – what does it tell us about the teaching practice?
Naziv: Structuring lessons or structuring knowledge – what does it tell us about the teaching practice?
Autori: Milin, Vladeta  
Ostala autorstva: Stevanović, Jelena; Gundogan, Dragana  ; Ranđelović, Branislav  
Godina: 2022
Publikacija: The State, Problems, and Needs of the Modern Education Community: Book of Proceedings
Izdavač: Institute for Educational Research, Belgrade
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7447-161-6 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 65-70
URI: http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5632
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/865618
Projekat: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200163 (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet)
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca