| Issue Date | Title | Author(s) | Type | Мp-cat. |
|---|---|---|---|---|
| 2025 | Развој ране писмености: кућно окружење и понашање родитеља | Стевановић, Јелена | Uređivački rad | 23M23 - Međunarodni časopis kategorije M23 |
| 2025 | Изборни програм Економија и бизнис: перспективa наставника![]() | Ђерић, Ивана | Uređivački rad | 23M23 - Međunarodni časopis kategorije M23 |
| 2025 | Еколошки идентитет из перспективе ученика који остварују висока постигнућа у домену еколошке писмености![]() | Марушић Јаблановић, Милица | Uređivački rad | 23M23 - Međunarodni časopis kategorije M23 |
| 2024 | Свеобухватан и језгровит поглед на културни капитал и његов утицај на образовне праксе: теоријски увиди и емпиријска примена![]() | Gundogan, Dragana | Uređivački rad | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
| 2023 | Однос студената према властитој језичкој пракси, самопроцени писмености и њихово разумевање прочитаног | Stevanović, Jelena | Uređivački rad | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
| 2023 | "Uređivanje međunarodnog časopisa" Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja![]() | Nema autora | Uređivački rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
| 2023 | Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању | Medar, Jelena | Uređivački rad | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
| 2023 | Предиктори еколошке свести ученика основних школа у Србији![]() | Stanišić, Jelena | Uređivački rad | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
| 2022 | Мотивација и стратегије учења студената на универзитетима у Србији![]() | Vujačić, Milja | Uređivački rad | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
| 2022 | Креативност у образовању из перспективе наставника | Стојановић, Марија | Uređivački rad | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
| 2022 | „Борим се са ветрењачама”: Тензије у професионалном идентитету наставника из перспективе модела агонистичког селфа | Džinović, Vladimir | Uređivački rad | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
| 2022 | "Uređivanje međunarodnog časopisa" Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja![]() | Nema autora | Uređivački rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
| 2022 | Мотивациони профили ученика у природним наукама: TIMSS 2019 у Србији | Ševkušić, Slavica | Editorial works | 22M22 |
| 2022 | Kако ученици петог разреда основне школе разумеју језик уџбеника математике? | Ранђеловић, Бранислав | Uređivački rad | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
| 2021 | Искуства наставница у реализацији пројектне наставе засноване на интердисциплинарном приступу | Малинић, Душица | Uređivački rad | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
| 2021 | "Uređivanje međunarodnog časopisa" Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja![]() | Nema autora | Uređivački rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
| 2021 | Mање контроле, више поверења: родитељство и екстернализовани проблеми адолесцената![]() | Ковачевић Лепојевић, Марина | Uređivački rad | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
| 2021 | Налази истраживања ТИМСС 2019: један поглед на образовање у Србији | Radulović, Mladen | Uređivački rad | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
| 2020 | "Uređivanje međunarodnog časopisa" Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja![]() | Nema autora | Uređivački rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
| 2019 | (uređivanje) - Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja | Nema autora | Uređivački rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |