Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2024 | Инклузивна школска култура посматрана из угла наставника | Kovačević, Jasmina ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Parents’ perception about the role of personal assistant for children with develpopmental disabilities. | Glavinić, Svetlana; Kovačević, Jasmina ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Anksioznost, stres i depresija kod studenata u vreme pandemije Covid-19 | Kovačević, Jasmina ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | Correlation between pure tone thresholds and speech thresholds | Ristovska, Lidija; Jačova, Zora; Kovačević, Jasmina ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Међународни часопис категорије M23 |
2021 | Комуникација глувих заснована на оралној методи | Ковачевић, Јасмина ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Водећи национални часопис категорије M24 |
2021 | Social Distance Towards Students with Disabilities in Inclusive Education | Kovačević, Jasmina ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |
2021 | Захтеви и потребе за титловањем аудио-визуелних садржаја намењених глувим и наглувим ученицима![]() | Радовановић, Весна ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Међународни часопис категорије M23 |
2021 | Припадност школи посматрана из угла ученика са сметњама у развоју | Радовановић, Весна ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Међународни часопис категорије M23 |
2020 | Karakteristike ponašanja gluvih i nagluvih i učenika tipičnog razvoja u vaspitno-obrazovnom procesu | Mijatović, Svetlana G.; Radovanović, Vesna ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Водећи национални часопис категорије M24 |
2020 | Factors Related to Personal Resiliency in Deaf and Hard-of-Hearing Adolescents | Radovanović, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21M21 - Водећи међународни часопис категорије M21 |
2020 | Humor u kulturi Gluvih | Radić-Šestić, Marina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Водећи национални часопис категорије M24 |
2019 | Percepcija kvaliteta odeljenjske klime u odnosu na školski uspeh gluvih i nagluvih učenika | Radovanović, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Zastupljenost inovativnih modela nastave u obrazovanju gluvih i nagluvih učenika | Kovačević, Jasmina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Creativity, knowledge and school success at students with intellectual disabilities | Bojana Mastilo; Radovanović, Vesna S. ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Razlike u percepciji školske klime srednjoškolaca sa smetnjama i poremećajima u razvoju | Radovanović, Vesna S. ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Socijalne kompetencije gluve i nagluve dece u inkluzivnim predškolskim ustanovama | Radovanović, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Ponašanje gluvih i nagluvih učenika osnovnoškolskog uzrasta | Mijatović, Svetlana; Radovanović, Vesna ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Приказ уџбеника: Педагошка психологија | Радовановић, Весна ![]() ![]() | Информативни прилог | 53M53 - Национални часопис категорије M53 |
2019 | Zastupljenost inovativnih modela nastave u obrazovanju gluvih i nagluvih učenika | Kovačević, Jasmina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Percepcija kvaliteta odeljenjske klime u odnosu na školski uspeh gluvih i nagluvih učenika | Radovanović, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |