Резултати

еНаука >  Резултати >  Zastupljenost inovativnih modela nastave u obrazovanju gluvih i nagluvih učenika
Назив Zastupljenost inovativnih modela nastave u obrazovanju gluvih i nagluvih učenika
The frequency of innovative models in education of deaf and hard of hearing pupils
Аутори: Kovačević, Jasmina  ; Radovanović, Vesna  ; Maćešić-Petrović, Dragana  
Остала ауторства: Vuković Mile; Žunić Pavlović Vesna  ; Grbović Aleksandra; Radovanović Vesna  
Година: 2019
Публикација: Zbornik radova - 10. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Beograd, Srbija,
Издавач: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6203-129-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 451-457
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/230341
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3231
URL: http://www.fasper.bg.ac.rs/nauka/medjunarodni-skup-doc/2019/20191028_1-Proceedings-2019-CD.pdf
Пројекат: Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца