Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2024 | Enhancing Collaboration in English as a Medium of Instruction: Challenges and Solutions for Content Lecturers and ESP Instructors![]() | Bogdanović, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Framing the research and engaging the reader in graduate engineering students' abstracts![]() | Bogdanović, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | THE USE OF HYPERTEXT IN ACADEMIC BLOGS WRITTEN IN ITALIAN AND ENGLISH - A CASE STUDY![]() | Bulatović, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
2024 | Exploring Immersive Learning: A Case Study on genAI Avatars for English Conversation Practice in Higher Education![]() | Bulatović, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Motivation Types: A Key Factor in Self-regulated ESP Learning![]() | Šafranj, Jelisaveta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2023 | Interplay of Personality, Self-Efficacy and Willingness to Communicate![]() | Šafranj, Jelisaveta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
2023 | LSP Education Serving Cross-Cultural Communication![]() | Bogdanović, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() | Уређивачки рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | The Use of the Mother Tongue in ESP Teaching and Learning from the Students’ Perspective: The Case of Serbian![]() | Glušac, Tatjana ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2023 | Self-Confidence in Metacognitive Processes in L2 Learning![]() | Gojkov-Rajić, Aleksandra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2023 | Structural Analysis of Lexical Bundles in Graduate Students' Research Paper Abstracts![]() | Gak, Dragana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2023 | Језик дискусионих форума на релацијама студент–студент и студент–садржај![]() | Булатовић, Весна ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2023 | Factors Influencing Student-Professor Email Communication in Higher Education![]() | Tratnik, Alenka; Gak, Dragana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
2022 | Anxiety and self-efficacy in esp learning: effects on academic success![]() | Šafranj, Jelisaveta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
2021 | The Impact of Culture and Cultural Dimensions on Students' email Correspondence - A pilot Study![]() | Bogdanović, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
2020 | Creating a trusting student-professor relationship: Engagement markers in academic e-mail communication![]() | Bogdanović, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2020 | The use of authentic materials in tertiary level English language courses - students' perspective![]() | Gak, Dragana ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2019 | E-mail Correspondence and E-learning: Learning Emailing at the Beginning of a Moodle Course![]() | Bogdanović, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Creating a trusting student-professor relationship: Engagement markers in academic e-mail communication![]() | Bogdanović, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | An Overview of Analysis of Students E-Mails in Their Communication With Teachers![]() | A. Baggia; Gak, Dragana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Standardization of E-Mail Writing Style Assessment![]() | Uroš Rajkovič; Janja Jerebic; Alenka Tratnik; Alenka Baggia; Grbić, Tatjana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |