Резултати
| Назив: | Motivation Types: A Key Factor in Self-regulated ESP Learning | Аутори: | Šafranj, Jelisaveta |
Година: | 2024 | Публикација: | International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education | ISSN: | 2334-8496 International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education - IJCRSEE Претражи идентификатор |
Издавач: | Vranje : The Association for the Development of Science, Engineering and Education | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 12 br. 2 str. 317-334 | DOI: | 10.23947/2334-8496-2024-12-2-317-334 | WoS-ID: | 001302025200001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85203436800 | VBS COBISS: | 151149577 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/930546 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/151149577#izum.si |
Пројекат: | Department for Fundamental Disciplines in Engineering, Faculty of Technical Sciences, University of Novi Sad, Serbia | Напомена: | Verifikacija rada izvršena na osnovu nepotpunog uvida u rad. | М-категорија: | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.