eNauka - pregled

Pregled prema Autor Lazović, Nataša

Prikaz rezultata 1 do 20 od 31  sledeće >
GodinaNaslovAutor(i)Tip rezultataMp-kat.
2019Afektivna vezanost i strategije raskida ljubavnih veza: Postoji li faktor saosećajnosti? (✓)Goljović Nikola; Mladenović Nataša  ; Ranđelović, Kristina Ž.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2021Afektivna vezanost i uspešnost partnerskog odnosa : medijaciona uloga praštanja (✓)Ranđelović, Kristina  ; Goljović, Nikola; Mladenović, Nataša  Naučni članak
23M23 - Rad u međ. časopisu
2019Aspects of Father’s Job Satisfaction and Their Involvement in Child Care and Rearing (✓)Mladenović Nataša  ; Goljović Nikola; Ranđelović, Kristina Ž.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2018Cognitive behavioral therapy with children (✓)Mladenović, Nataša  Naučni članak
53M53 - Rad u nac. časopisu
2017Correlation between irrational beliefs and self - efficacy among students and correlation with some of sociodemographic variablesMladenović, Nataša  Naučni članak
53M53 - Rad u nac. časopisu
2018Dimensions of attachment as predictors of anxiety and assertiveness (✓)Nataša Mladenović  ; Ranđelović, Kristina Ž.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2022Ecological ethics and living environment (✓)Vidosavljević, Slađana  ; Marković, Emilija  ; Krulj, Jelena  ; Lazović, Nataša  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2024EDUCATIONAL AND PSYCHOLOGICAL ASPECTS OF DEVELOPING OF ECOLOGICAL IDENTITY (✓)Marković, Emilija  ; Krulj, Јеlena  ; Lazović, Nataša  ; Simijonović, Ivana  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2023Формирање идентитета у процесу инклузивног васпитања и образовања (✓)Marković, Emilija  ; Krulj, Jelena; Lazović, Nataša  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2017Irrational beliefs, anxiety and self – efficacy among studentsMladenović, Nataša  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2020John Amos Comenius: The teacher of nations and the founder of didactic principles (✓)Krulj, Jelena  ; Vidosavljević, Slađana  ; Mladenović, Nataša  Naučni članak
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja
2023KOMPETENCIJE NASTAVNIKA U PROCESU INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA–VAŽNOST EMOCIONALNE INTELIGENCIJE (✓)Lazović, Nataša  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2024MULTICULTURAL VALUES AND MULTICULTURAL EDUCATION IN TRANSITION COUNTRIES (✓)Jelena Krulj  ; Lazović, Nataša  ; Marković, Emilija  ; Vidosavljević, Slađana  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2018Osobine ličnosti kao prediktori prokastrinacije kod studenata (✓)Mladenović Nataša  ; Kostić Emilija; Dimković Olivera; Ranđelović, Kristina Ž.  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2022Parental and non-parental figures of attachment as predictors of affective styles (✓)Lazović, Nataša  ; Marković, Emilija  Naučni članak
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja
2021Parental War Trauma and Child Distress: Mediation Role of Parenting Styles, Attachment and Family Functioning (✓)Mladenovic, Natasa  ; Markovic, Emilija  ; Krulj, Jelena A  ; Vidosavljevic, Sladjana T  Naučni članak
21M21 - Rad u vrhunskom međ. časopisu
2019Percipirani vaspitni stav roditelja kao prediktor asertivnosti studenata (✓)Ranđelović, Kristina Ž.  ; Mladenović Nataša  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2016Personality traits and rational and irrational beliefs as predictors of social anxiety among student population (✓)Mladenović, Nataša  ; Ranđelović, Kristina Ž.  ; N. Cvetanović; K. PešićKonferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2015Povezanost između stilova ljubavi i šema doživljaja seksualnog iskustva (✓)Mladenović, Nataša  ; Ranđelović, Kristina Ž.  ; M. Jovanović; E. Kostić; O. DimkovićKonferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2022ПСИХОЛОШКИ ФАКТОРИ ФОРМИРАЊА ПРОЕНВИРОМЕНТАЛНИХ СТАВОВА КОД ДЕЦЕ (✓)Марковић, Емилија  ; Видосављевић, Слађана  ; Круљ, Јелена  ; Лазовић, Наташа  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.