еНаука - преглед

Преглед према Аутор Dragan D

Приказ резултата 1 до 10 од 10
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2014Aspects of environmental treatment of products and eco-marketingRajević, Dragan; Dragan DКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Ekološka politika kao pokretačka snaga održivog razvojaRajević, Dragan; Dragan D; Čiaček; Jasmina B; Omić MilošКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Izvoz kao šansa u međunarodnom marketinguRajević, Dragan; Dragan DКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Leader management relationship with consumersPolovina; Branislav Čiaček; Jasmina B; Rajević, Dragan; Dragan DКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Management of suppliersʼ performanceRajević, Dragan; Boljanović; Goran Muratović; Šaban Rajević; Dragan DКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Marketing in the Function of Sustainable Development of Tourist DestinationRajević, Dragan; Dragan DКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Marketing usluga u zdravstvuRajević, Dragan; Dragan DКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Refference groups influence on consumer behaviorRajević, Dragan; Dragan DКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Social responsibility and quality of life in marketingRajević, Dragan; Dragan DКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Strategic management as an assumption of sustainable tourism developmentRajević, Dragan; Dragan DКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.