еНаука - преглед

Преглед према Аутор Ćuzović, Đorđe

Приказ резултата 1 до 18 од 18
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2009Ekološki izazovi trgovinskom menadžmentu u globalnom okruženjuĆuzović, Sreten  ; Ćuzović, ĐorđeНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Elektronska trgovina - principi, struktura, razvojĆuzović, Sreten  ; Sokolov-Mladenović, Svetlana; Ćuzović, ĐorđeОстало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Financial development, trade openness and economic growth: panel analysis of selected CEE countries (✓)Ćuzović, Đorđe; Živković, Jelena  ; Veselinović, Nevena  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Fondovi nacionalnog bogatstvaĆuzović, ĐorđeМонографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2008Franšizing kao standardizovan model internacionalnog biznisa - (Kako postati svoj gazda i biti franšizant u Srbiji, nakon potpisivanja Sporazuma između "Zastave" i "FIATA")Ćuzović, Sreten  ; Ćuzović, ĐorđeНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Globalizacija - savremeni aspekti ekonomije, trgovine i zdravstvaĆuzović, Sreten  ; Ćuzović, Đorđe; Stamenović, MiloradОстало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Information and communication technologies in the function of creating a global market and the internationalization of tradeĆuzović, Sreten  ; Sokolov-Mladenović, Svetlana; Ćuzović, ĐorđeКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017INTERNATIONALIZATION OF RETAIL – COMPARATIVE ANALYSIS OF CROATIA AND SERBIASokolov Mladenović, Svetlana  ; Ćuzović, ĐorđeНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2007Izvori konkurentske prednostl trgovinskih preduzeća u SrbijiĆuzović, Sreten  ; Sokolov-Mladenović, Svetlana; Ćuzović, ĐorđeКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2007Prednosti i izazovi razvoja franšizinga u SrbijiĆuzović, Sreten  ; Sokolov-Mladenović, Svetlana; Ćuzović, ĐorđeКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Quality management system in trade - internationalization of marketing relations with consumersĆuzović, Sreten  ; Ćuzović, ĐorđeНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Quality Service as a tool for positioning trade companiesĆuzović, Sreten  ; Sokolov-Mladenović, Svetlana; Ćuzović, ĐorđeКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2004Strategija unapređenja sistema kvaliteta u trgovini Srbije i proces harmonizacije sa Evropskom unijomĆuzović, Sreten  ; Ćuzović, ĐorđeНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Sustav upravljanja kvalitetom u trgovini - internacionalizacija marketinškog odnosa s potrošačimaĆuzović, Sreten  ; Ćuzović, ĐorđeНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019The impact of social and cultural factors on success of trade internationalizationĆuzović, Sreten  ; Sokolov Mladenović, Svetlana  ; Ćuzović, ĐorđeНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Trgovina u uslovima Internet-web ekonomije - (društveno-ekonomske pretpostavke i etička načela)Ćuzović, Sreten  ; Sokolov-Mladenović, Svetlana; Ćuzović, ĐorđeНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2012Trgovinska politika Srbije u funkciji harmonizacije sa Evropskom unijomĆuzović, Sreten  ; Sokolov-Mladenović, Svetlana; Ćuzović, ĐorđeКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2009Unapređenje kvaliteta elektronske usluge u funkciji satisfakcije potrošačaĆuzović, Sreten  ; Sokolov-Mladenović, Svetlana; Ćuzović, ĐorđeНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја