Skip navigation
Истраживачи
Организације
Резултати
Статистике
Пријавите се
Српски
|
Srpski
|
English
Питајте Ви
Пријавите се
Моја еНаука
Изаберите језик
Српски
Srpski
English
Истраживачи
Организације
Резултати
Статистике
еНаука - преглед
Преглед према Аутор
Šagovnović Ivana
Сортирај према:
Наслов
Мп-кат.
Година
Редослед:
Растуће
Опадајуће
Резултата на страни
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Приказ резултата 1 до 9 од 9
Година
Наслов
Аутор(и)
Тип резултата
Мп-кат.
2022
Examining antecedents of residents’ support for the European Capital of Culture project – event’s sustainability perception, emotional solidarity, community attachment and brand trust
Šagovnović Ivana; Pivac Tatjana
; Kovačić Sanja
Научни чланак
24
M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2019
Exploring the Gap in Destination Image and Destination Personality Perception Between Tourists and Stakeholders –Case of Roman Heritage Sites in Serbia
Kovačić (Božić) Sanja
; Šagovnović Ivana; Jovanović Tamara
Научни чланак
51
M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2021
Fostering European Capital of Culture brand trust through residents' perception of event's sustainability, emotional solidarity and community attachment
Šagovnović Ivana; Pivac Tatjana
; Kovačić Sanja
Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023
Getting Closely Attached to It: The Role of Destination Personality and Emotional Experience in tourists’ Attachment to a Tourist Destination
Šagovnović Ivana; Kovačić Sanja
; Kurež Bojan; Tretyakova Tatyana N.; Syromiatnikova J.
Научни чланак
24
M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2019
How tourists’ individual characteristics affect their travel motivation? The role of personality and personal values.
Šagovnović Ivana; Kovačić (Božić) Sanja
Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021
Influence of tourists’ sociodemographic characteristics on their perception of destination personality and emotional experience of a city break destination
Šagovnović Ivana; Kovačić Sanja
Научни чланак
23
M23 - Рад у међ. часопису
2022
Investigating values of green marketing tools in predicting tourists’ eco-friendly attitudes and behavior
Šagovnović Ivana; Stamenković Igor
Научни чланак
23
M23 - Рад у међ. часопису
2022
Predicting Travel Motivation with Personality and Personal Values–The Roles of Big Five Plus Honesty/Humility Personality Traits and Kahle’s Values
Šagovnović Ivana; Kovačić Sanja
Научни чланак
24
M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2019
Relationship between tourists’ perception of destination personality and their emotional experience: the case of Novi Sad, Serbia
Šagovnović Ivana; Kovačić (Božić) Sanja
Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.