еНаука - преглед

Преглед према Аутор L. Tournois

Приказ резултата 1 до 17 од 17
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2016A manager-customer empirical investigation of the performance of proactive market-oriented consumer goods companies: Testing a double-mediation modelL. TournoisНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018A pre-event assessment of residents’ reactions to Dubai Expo 2020L. TournoisНаучни чланак
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности
2015Ако није политика, знање је ништа. О колаборацији интелектуалца поводом романа Покоравање Мишела УелбекаG. Djeric; L. TournoisНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2015Building holistic brands: An exploratory analysis of Halal cosmeticsI. Aoun; L. TournoisНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2019Can International Franchises Succeed in the Balkans? The Serbian ExperienceL. Tournois; D. ForterreНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2018Car crisis and renewal: How Mercedes succeeded with the A-ClassL. Tournois; J. ChanaronНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2015Does the value manufacturers (brands) create translate into superior performance? A multi-sector examination of the value–satisfaction–loyalty–reputation chainL. TournoisНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2017Evaluating urban residents’ attitudes towards tourism development in Belgrade (Serbia)L. Tournois; G. DjericКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Everybody loves Dubai! A resident’s perspective on the determinants of city’s identityL. TournoisКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016From basic instincts to art performance: Value shifts in the treatment of cookeryG. Djeric; L. TournoisНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2014Is proactive cannibalization a profitable strategy on mature mass markets? Preliminary results and implications for future researchL. TournoisКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Liveability, sense of place and behavioural intentions: An exploratory investigation of the Dubai urban areaL. TournoisНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2019Makronizam, poslednja forma EUtopjeL. Tournois; G. DjericКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Reverse innovation and low-cost/low-price strategy challenges for MNCs – The case of L'Oréal and Garnier Color Naturals IndiaL. TournoisНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Too many products? Reaching the next billion customers of the beauty marketL. TournoisНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2019What determines residents’ commitment to a post-communist city? A moderated mediation analysisL. Tournois; C. RolleroНаучни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2016When markets stagnate: Finding new territory through reverse innovationL. TournoisНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја