Skip navigation
Истраживачи
Организације
Резултати
Статистике
Пријавите се
Српски
|
Srpski
|
English
Питајте Ви
Пријавите се
Моја еНаука
Изаберите језик
Српски
Srpski
English
Истраживачи
Организације
Резултати
Статистике
еНаука - преглед
Преглед према Аутор
L. Tournois
Сортирај према:
Наслов
Мп-кат.
Година
Редослед:
Растуће
Опадајуће
Резултата на страни
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Приказ резултата 1 до 17 од 17
Година
Наслов
Аутор(и)
Тип резултата
Мп-кат.
2016
A manager-customer empirical investigation of the performance of proactive market-oriented consumer goods companies: Testing a double-mediation model
L. Tournois
Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018
A pre-event assessment of residents’ reactions to Dubai Expo 2020
L. Tournois
Научни чланак
21a
M21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности
2015
Ако није политика, знање је ништа. О колаборацији интелектуалца поводом романа Покоравање Мишела Уелбека
G. Djeric; L. Tournois
Научни чланак
51
M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2015
Building holistic brands: An exploratory analysis of Halal cosmetics
I. Aoun; L. Tournois
Научни чланак
24
M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2019
Can International Franchises Succeed in the Balkans? The Serbian Experience
L. Tournois; D. Forterre
Научни чланак
24
M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2018
Car crisis and renewal: How Mercedes succeeded with the A-Class
L. Tournois; J. Chanaron
Научни чланак
24
M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2015
Does the value manufacturers (brands) create translate into superior performance? A multi-sector examination of the value–satisfaction–loyalty–reputation chain
L. Tournois
Научни чланак
23
M23 - Рад у међ. часопису
2017
Evaluating urban residents’ attitudes towards tourism development in Belgrade (Serbia)
L. Tournois; G. Djeric
Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014
Everybody loves Dubai! A resident’s perspective on the determinants of city’s identity
L. Tournois
Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016
From basic instincts to art performance: Value shifts in the treatment of cookery
G. Djeric; L. Tournois
Научни чланак
23
M23 - Рад у међ. часопису
2014
Is proactive cannibalization a profitable strategy on mature mass markets? Preliminary results and implications for future research
L. Tournois
Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018
Liveability, sense of place and behavioural intentions: An exploratory investigation of the Dubai urban area
L. Tournois
Научни чланак
24
M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2019
Makronizam, poslednja forma EUtopje
L. Tournois; G. Djeric
Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017
Reverse innovation and low-cost/low-price strategy challenges for MNCs – The case of L'Oréal and Garnier Color Naturals India
L. Tournois
Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014
Too many products? Reaching the next billion customers of the beauty market
L. Tournois
Научни чланак
24
M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2019
What determines residents’ commitment to a post-communist city? A moderated mediation analysis
L. Tournois; C. Rollero
Научни чланак
22
M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2016
When markets stagnate: Finding new territory through reverse innovation
L. Tournois
Научни чланак
24
M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја