Organizacije
Univerzitet u Kragujevcu, Fakultet pedagoških nauka
Godina - raspon
Rezultati obuhvataju radove istraživača koji su TRENUTNO zaposleni u prikazanoj instituciji.
Godina | Naslov | Autor(i) | Tip rezultata | Mp-kat. |
---|---|---|---|---|
2012 | Улога васпитача у процесу васпитања и образовања деце у предшколској установи | Stanković, Slađana S. ; Golubović Ilić, Irena B. | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2012 | Upotreba imenice tren u delu Antonija Isakovića – semantičke i filozofske osnove | Čutura, Ilijana ; Jovanović, Violeta | Naučni članak | 24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja |
2012 | Folk Customs in Eastern and Southeastern Serbia: Wedding Customs and Rituals in the Village Korbovo | Trifunović, Vesna ; Njegoš Dragović | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2012 | Strategija razvoja obrazovanja: između tradicije i savremenosti | Trifunović, Vesna | Poglavlje u monografiji | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2012 | Sovremennaя škola – osnova požiznennogo obučeniя i samoobrazovaniя učaщihsя (✓) | Kompirović, Tatjana ; Živković, Predrag Ž. ; Radojević, Tatjana S. | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2012 | An overwiev of activities of the TC1 (Vinča institute, Serbia) during the period 2010-2012 | Miličić, Dragana; Bošnjak, Marija; Tankosić, Biljana; Cekić Jovanović, Olivera | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2012 | Poznavanje afektivnih strategija učenja – preduslov uspešne komunikacije | Ćirković Miladinović, Ivana R. | Naučni članak | 52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu |
2012 | Coalition Metaphors in Journalistic Discourse: Relevance Thoery – Inferential Approach | Vidanović, Neda M. ; Josijević, Jelena M. | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2012 | Lipid Peroxidative Damage on Cisplatin Exposure and Alterations in Antioxidant Defense System in Rat Kidneys: A Possible Protective Effect of Selenium | Ognjanović, Branka I ; Đorđević, Natasa Z ; Matić, Milos M ; Obradović, Jasmina M ; Mladenović, Jelena M ; Stajn, Andras S; Saičić, Zorica | Naučni članak | 21M21 - Rad u vrhunskom međ. časopisu |
2012 | Истраживања каузалитета и усвајања појмова у нашој средини | Stojanović, Biljana J. | Naučni članak | 52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu |
2012 | Ima li razlika među polovima u stavovima i inetresovanjima za nastavne sadržaje i nastavu fizičkog vaspitanja | Šekeljić, Goran ; Stamatović, Milovan ; Marković, Živorad M. | Naučni članak | 52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu |
2012 | Primena afektivnih strategija za učenje stranog jezika na nematičnim fakultetima | Ćirković Miladinović, Ivana R. | Poglavlje u monografiji | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2012 | Ljudska prava u sistemu univerzitetskog obrazovanja | Kopas-Vukašinović, Emina ; Stevanović, Nenad | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2012 | Mogućnosti primene video igra u razrednoj nastavi (✓) | Stepić, Gordana | Naučni članak | 53M53 - Rad u nac. časopisu |
2012 | Кенинг у књижевностиза децу | Спасић, Јелена | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2012 | Uticaj kontinuirane i koncentrisane nastave na formiranje stavova učenica srednješkolskog uzrasta prema fizičkom vaspitanju (✓) | Марковић, Живорад ; Višnjić, Dragoljub ; Bogdanović, Zoran; Милановић, Сандра | Naučni članak | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2012 | Лирски хербаријум | Ћурчић, Светлана | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2012 | Грађанско васпитање и идентитет | Trifunović, Vesna ; Cvetković, Marija | Monografija | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2012 | Metonimija u novinskim izveštajima (✓) | Maksimović, Jelena | Poglavlje u monografiji | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2012 | The role of children s literature in teaching of English to young learners (✓) | Ćirković Miladinović, Ivana ; Dabić, Tijana; Suzić, Radmila | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |