Organizacije
Univerzitet u Kragujevcu, Fakultet pedagoških nauka
![A preview Logo PEFJA.png picture Logo PEFJA.png picture](/cris/ou/fileservice/ou00194/1/?filename=Logo PEFJA.png)
Godina - raspon
Rezultati obuhvataju radove istraživača koji su TRENUTNO zaposleni u prikazanoj instituciji.
Godina | Naslov | Autor(i) | Tip rezultata | Mp-kat. |
---|---|---|---|---|
2010 | Anaerobic power in male subect of differnt chronological and biological age | Ignjatović, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2010 | Ružica Petrović, Individual and Social Aspects of Relation Between | Petrović, Ružica Ž. ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2010 | Ispitivanje relacije postignuća i motivacije učenika učenika VII razreda za angažovanje u nastavi fizičkog vaspitanja (✓) | Višnjić, Dragoljub ![]() ![]() ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2010 | Oboženi svet autorske bajke Tiodora Rosića | Jovanović, Violeta ![]() ![]() | Poglavlje u monografiji | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2010 | Arhetipsko i folklorno u delu savremenih srpskih pripovedača | Jovanović, Violeta ![]() ![]() | Poglavlje u monografiji | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2010 | The influence of different methods on mobility abilities of pupils in physical education teaching | Ignjatović, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2010 | Обожени свет ауторске бајке Тиодора Росића | Јовановић, Виолета ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2010 | Допринос развоју комуникационих компетенција педагошких радника | Трифуновић, Весна ![]() ![]() | Informativni prilog | 52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu |
2010 | Stavovi studenata pedagoškog fakulteta o svojoj praktičnoj osposobljenosti za realizaciju nastave Sveta oko nas/Prirode i društva (✓) | Golubović-Ilić, Irena ![]() ![]() ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2010 | The level of theoretical knowledge about physical education and physical exercise of secondary school female students | Marković, Živorad ![]() ![]() | Naučni članak | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2010 | O nekim osobenostima paronomazije u savremenoj proznoj književnosti za decu | Čutura, Ilijana ![]() ![]() | Poglavlje u monografiji | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2010 | Kultura mira i obrazovanje za medije | Trifunović, Vesna ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2010 | Fakultet u procesu promene | Čutura, Ilijana ![]() ![]() ![]() ![]() | Poglavlje u monografiji | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2010 | Mnenie učiteleй i učenikov ob organizacii obučeniя matematike v načelъnoй škole | M. Egerić; Mihajlović, Aleksandra M. ![]() ![]() ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2010 | Наставници на Косову и Метохији у отежаним условима рада | Живковић, Предраг ![]() ![]() | Poglavlje u monografiji | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2010 | Еколошко образовање будућих васпитача | Trifunović, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu |
2010 | Култура мира и образовање као фактори интеграционих процеса на Балкану | Трифуновић, Весна ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2010 | Егземпларна настава на часовима света око нас/ природе и друштва (✓) | Цекић Јовановић, Оливера ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2010 | Pravoslavlje i srpsko društvo | Trifunović, Vesna ![]() ![]() | Naučni članak | 24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja |
2010 | The influence of extra curricular activities on motor abilities of secondary school male srudents | Marković, Živorad M. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |