Organisations
Univerzitet u Kragujevcu, Fakultet pedagoških nauka
![A preview Logo PEFJA.png picture Logo PEFJA.png picture](/cris/ou/fileservice/ou00194/1/?filename=Logo PEFJA.png)
Type
- 726 Article
- 611 Conference Paper
- 226 Book parts
- 204 Text book
- 69 Monograph
- 41 Contribution to periodical
- 36 Other
- 20 Doctoral theses
- 18 Reviews
- 17 Arch works
- next >
Date issued
- 448 2020 - 2025
- 1350 2010 - 2019
- 183 2000 - 2009
- 2 1990 - 1999
The results include the works of researchers who are CURRENTLY employed at the displayed institution.
Issue Date | Title | Author(s) | Type | М-cat. |
---|---|---|---|---|
2021 | Маша и Раша - Математика 1 - уџбеник за први разред основне школе - Део 4 | Поповић, Бранислав ![]() ![]() ![]() ![]() | Text book | Mp. category will be shown later |
2021 | РАЗВОЈ УЛОГЕ МУЗЕЈА: ОД МЕСТА СЕЋАЊА ДО МЕСТА КОНСТРУКЦИЈЕ ЗНАЧЕЊА И ИСКУСТВА (✓) | Jovana Đorđević ![]() ![]() | Conference Paper | Mp. category will be shown later |
2021 | Faktori postignuća učenika iz matematike i prirodnih nauka: TIMSS 2019 u Srbiji (✓) | Jošić, Smiljana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Book parts | 44 ![]() M44 |
2021 | Prevencija neprimerenih ponašanja dece i mladih: pedagoški pristup (✓) | Milanović, Nedeljko ![]() ![]() | Reviews | 51M51 |
2021 | Matematika 8 - feladatgyűjtemény megoldásokkal az általános iskolák nyolcadik osztálya számára | Popović, Branislav ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Text book | Mp. category will be shown later |
2021 | Математика 4 - уџбеник за четврти разред основне школе - Део 2 | Поповић, Бранислав ![]() ![]() ![]() ![]() | Text book | Mp. category will be shown later |
2021 | Mišljenje učenika osnovnih škola o kvalitetu onlajn-nastave tokom pandemije kovida 19 (✓) | Komnenović, Milan ![]() ![]() ![]() ![]() | Article | 51M51 |
2021 | Примена јапанске студије часа у припреми будућих васпитача за извођење усмерених активности у области развоја математичких појмова (✓) | Михајловић, Александра ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Conference Paper | Mp. category will be shown later |
2021 | Чиниоци постигнућа ученика из математике и природних наука у студији TIMSS 2019 (✓) | Јошић, Смиљана ![]() ![]() ![]() ![]() | Conference Paper | Mp. category will be shown later |
2021 | Exhibit, do not procrastinate + outdoor classroom - a multifunctional Work - exhibition station | Lončarević, Katarina ![]() ![]() ![]() ![]() | Other | Mp. category will be shown later |
2021 | Шкoла и спoрт: припрема будућих учитеља за вoђење спoртских шкoлских секција (✓) | Vesna Trifunovic ![]() ![]() | Article | 23M23 |
2021 | Preservation of symbols and heritage of a regime after its fall - the case of the communist regime of Yugoslavia (✓) | Pašajlić, Bojana ![]() ![]() | Conference Paper | Mp. category will be shown later |
2021 | DISTANCE EDUCATION OF STUDENTS WITH INTELLECTUAL DISABILITY DUE TO THE COVID 19 PANDEMIC: A PARENT’S PERSPECTIVE (✓) | Nedeljko Milanović ![]() ![]() | Other | Mp. category will be shown later |
2021 | Примена информационих технологија у настави булове алгебре | Ђорђевић, Сузана ![]() ![]() | Conference Paper | Mp. category will be shown later |
2021 | Homodijegetički roman Borislava Pekića: početak srpske postmoderne (✓) | Ilić, Branko ![]() ![]() | Article | 51M51 |
2021 | Logika | Petrović, Ružica ![]() ![]() | Text book | Mp. category will be shown later |
2021 | Вежбе дисања у функцији развијања појма природних бројева | Милић, Ивана ![]() ![]() | Conference Paper | Mp. category will be shown later |
2021 | Investigating some aspects of pre-service primary school teachers’ mathematics anxiety (✓) | Aleksandra Mihajlović ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Conference Paper | Mp. category will be shown later |
2021 | Опсцени изрази са семом и лексемом хлеб у српском језику | Спасић, Јелена ![]() ![]() | Conference Paper | Mp. category will be shown later |
2021 | Samo(procena) nastavnika o kvalitetu onlajn nastave tokom pandemije kovid-19 (✓) | Maksimović, Jelena; Milanović, Nedeljko ![]() ![]() ![]() ![]() | Conference Paper | Mp. category will be shown later |