Godina | Naslov | Autor(i) | Tip rezultata | Mp-kat. |
2024 | The effectiveness of group art therapy in a clinically heterogenous sample : randomized controlled trial (✓) | Vezmar, Milica ; Ćirović, Nikola ; Sudar, Branka; Buzejić, Jelena; Jovanović, Teodora; Radanović, Ana; Vezmar, Milena | Naučni članak | 22M22 - Rad u istaknutom međ. časopisu |
2024 | Онлајн-ресурси у настави српског као страног језика (✓) | Novaković, Aleksandar M. | Naučni članak | |
2024 | Civil disobedience or not : the case of road blockades in Serbia (✓) | Stojanović, Đurica | Naučni članak | |
2024 | The silencing of rape victims in readers’ comments on Serbian news websites (✓) | Đorđević, Jasmina P. | Naučni članak | 21M21 - Rad u vrhunskom međ. časopisu |
2024 | Generally recognized scientific categories as a theoretical and methodological basis for scientific research, Part IV (✓) | Kostadinović, Danijela ; Ya. V. Bondareva; V. L. Kurabtsev; V. P. Berkut | Naučni članak | |
2024 | Приповетка Вођа Радоја Домановића кроз призму савремених теорија политичког комуницирања (✓) | Обрадовић, Невен ; Митић, Ивана | Naučni članak | |
2024 | Сећање на мати Макарију и њен допринос очувању и неговању једног од драгуља Косова и Метохије ‒ манастира Соколице (✓) | Мушикић Поповић, Илинка ; Поповић, Алекса | Naučni članak | |
2024 | Асоцијативни приступ одабраним лексемама из домена хришћанства у српском језику (✓) | Janić, Aleksandra | Naučni članak | |
2024 | Investigación sobre el Discurso de Odio. Una propuesta de análisis bibliométrico en España y LATAM entre 2021 y 2022 (✓) | Đorđević, Jasmina ; Mayagoitia-Soria, Ana; Antona Jimeno, Tamara | Naučni članak | |
2024 | Turning Canadian : processing immigrant identities (✓) | Ignjatović, Sanja | Naučni članak | |
2024 | Ћириличко писмо и његове типографске варијанте у настави српског као страног језика (✓) | Novaković, Aleksandar M. | Naučni članak | |
2024 | Српски језик за странце Боже Ћорића у наставној пракси на почетку треће деценије XXI века (✓) | Новаковић, Александар М. | Naučni članak | |
2024 | Thought and mood/arousal disturbances as central broad dimensions in youth psychopathology : a network analysis (✓) | Ćirović, N. ; Stevanovic, D.; Nguyen, H.T.M.; Meszaros, Z.S.; Kerekes, N. | Naučni članak | |
2024 | Језичка лабораторија на Филозофском факултету у Нишу и њено место у настави српског као страног језика (✓) | Новаковић, Александар ; Судимац Јовић, Нина | Naučni članak | |
2024 | Historical contextualisation of the word loyalty in the discourse of the European Parliament (✓) | Radulović, Milica | Naučni članak | |
2024 | Запажања о настави српског као страног језика на почетку треће деценије XXI века (✓) | Novaković, Aleksandar M. | Naučni članak | |
2024 | Веронаука у српским школама од 1990. до данас : разлози увођења, актуелно стање и перспективе (✓) | Тодоровић, Драган ; Ђорђевић, Драгољуб Б. ; Кубурић, Зорица | Naučni članak | |
2024 | Articulating the collective immigrant experience in Canada : The Boat People and Shut Up, You’re Pretty (✓) | Ignjatović, Sanja | Naučni članak | 23M23 - Rad u međ. časopisu |
2024 | Превенција вршњачког насиља путем реализације наставних садржаја : пример наставе књижевности у основној школи (✓) | Снежана В. Божић ; Марија Р. Марковић | Naučni članak | |
2024 | Скадарски статут као извор за проучавање социјалне структуре становништва средњовековног Скадра (✓) | Милић, Драгана | Naučni članak | |