Организације
Univerzitet u Prištini, Fakultet umetnosti u Zvečanu
![A preview ou00231_1.jpg picture ou00231_1.jpg picture](/cris/ou/fileservice/ou00231/1/?filename=ou00231_1.jpg)
Резултати обухватају радове истраживача који су ТРЕНУТНО запослени у приказаној институцији.
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2023 | Прилози Ђорђа Малетића естетици глуме | Савковић, Немања ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2023 | Morphological and genetic variability of Cotesia tibialis species complex (Hymenoptera: Braconidae: Microgastrinae) (✓) | Maja Lazarević ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
2023 | Rudenica and its Place in the Moravian Serbia Architecture | Gugolj, Branka ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2023 | The role of teachers in the identification and support of musically gifted students (✓) | Kragović, Teodora ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Јосип Кулунџић као глумачки педагог (✓) | Савковић, Немања ![]() ![]() | Научни чланак | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
2022 | A diachronic view of the development of solfeggio teachings in Republic of Serbia | Pindović, Bogdan ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2022 | Концертна делатност Данице Крстић у периоду од 1903. до 1926. године | Илић, Петар ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Специфичност и заступљеност народних успаванки у предшколској васпитнообразовној пракси | Илић, Петар ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2022 | Regional Development of the Republic of Serbia in the Light of Key Messages of Endogenous Theory of Growth and Imperatives for Improving Competitiveness (✓) | Cvetanović, Slobodan ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2022 | New works the non-existent past of the distant future | Gnjatović, Ana ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2021 | Visual Representations of Saint Menas and Saint Thecla: Objects and Sources (✓) | Tešić Radovanović, Danijela ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2021 | Уметност је рендеринг света и нечије искуство унутар њега (✓) | Илић, Војислав ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2020 | The role and importance of modern ict aided education in the development of ecological production (✓) | Ilić, Vojislav ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2020 | A Multilayered Symbolism of the Shapes and Motifs of an Early Christian Lamp in the Shape of a Ship from Smederevo (✓) | Tešić-Radovanović, Danijela ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2020 | Редитељско стваралаштво Предрага Бајчетића (✓) | Савковић, Немања ![]() ![]() | Научни чланак | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
2019 | Students competences in the teaching visual art (✓) | Ilić, Vojislav ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | The house that is here but is not that: On the Lonesome Skyscraper by Ivana Ognjanović | Gnjatović, Ana ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2019 | The Role of Contemporary Media in the Teaching of the Art (✓) | Šikl-Erski, Andrijana; Stojanović-Đorđević, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Competitiveness and inequality in income distribution in the European countries at different levels of development (✓) | Kostić, Vladimir; Ilić, Vojislav ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2019 | Примена дигиталних уџбеника и мултимедијалних садржаја у настави ликовне културе - образовне импликације (✓) | Филиповић, Сања Б.; Илић, Војислав Л. ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |