| 
 | Godina | Naslov | Autor(i) | Tip rezultata | Mp-kat. | 
 | 2023 | How much body is there in the voice? The comparative analysis of Maria Callas’s and Sondra Radvanovsky’s portrayals of Luigi Cherubini’s Medea  | Savić, Stefan    ; Stanković, Natalija     | Konferencijski rad |  | 
 | 2023 | Atila Sabo, "Posttonalni kontekst i narativna funkcija harmonskog jezika – Šostakovič, Hindemit, Bartok"  | Vuksanović, Ivana     | Naučna kritika i polemika |  | 
 | 2023 | 'Imagination of fire' and the possibility of its interpretation in the work 'Prometheus': 'The Poem of fire' by Alexander Scriabin  | Simonović, Marija     | Poglavlje u monografiji |  | 
 | 2023 | “Playing (With) Gender: Recontextualizing Womanhood Through the Gusle Music Tradition.”  | Nenić, Iva     | Konferencijski rad |  | 
 | 2023 | Introduction. Women's Modes, Legacies and Futures in Music  | Nenic, Iva    ; Cimardi, Linda | Poglavlje u monografiji |  | 
 | 2023 | Имагинативна хеуристика имагинарне музичке поетике Станислава Винавера | Радета, Игор; Томић, Марија     | Poglavlje u monografiji |  | 
 | 2023 | Улога дирекционог тоналитета у откривању тацитних значења у кантати Песме из Гуре Арнолда Шенберга  | Aleksić, Marko     | Konferencijski rad |  | 
 | 2023 | Computational Research of Music Criticism between 1878 and 1941 in Serbian: What Can We Learn from the Digital Archive of the Historical Newspapers in the Svetozar Markovi? University Library?  | Perkovic, Ivana    ; Zecevic, Andjelka Z     | Naučni članak | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22  | 
 | 2023 | Curricular Transformation, Methods of Liberation and Creative Freedom: Teaching and Learning Innovations at the Oldest Higher Music Education Institution in Serbia - Faculty of Music in Belgrade  | Perković, Ivana    ; Mladjenovic, Popovic Tijana     | Konferencijski rad |  | 
 | 2023 | Evocations of the Ritual Function of Music in Serbian Solo Song  | Stefanović, Ana     | Konferencijski rad |  | 
 | 2023 | Paolo Sorrentino’s Sound Visions – The Role of Music in the Television Series The Young Pope and The New Pope  | Leković, Biljana     | Poglavlje u monografiji |  | 
 | 2023 | Tonal cohesion as an elementary/inevitable phenomenon in the theoretical/compositional aesthetics of Vlastimir Peričić | Stojanović-Novičić, Dragana     | Konferencijski rad |  | 
 | 2023 | L'adorable Arabesque totale, que me veux-tu? The Journey of Circular Motion: From the Periphery to the Center of Meaning of Claude Debussy's Musical Work Syrinx  | Petković, Ivana Lozo     | Poglavlje u monografiji |  | 
 | 2023 | Nam June Paik and the New Spheres of Sound-Music – Effects/Resonances within the Yugoslav Cultural Space  | Leković, Biljana     | Ostalo |  | 
 | 2023 | Вокалне интерпретације Ансамбла народних игара и песама Србије „КОЛО“ као идентитетски маркери у оквиру фолклорног професионалнизма.  | Rankovic, Sanja     | Konferencijski rad |  | 
 | 2023 | Koncept zvučnih masa i mogućnosti njihovog tipološkog određenja  | Ilišević, Tijana     | Naučni članak |  | 
 | 2023 | Examining the ‘Hyper’ Status of Varèse’s ‘Prism"  | Ilišević, Tijana     | Naučni članak | 24M24 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M24  | 
 | 2023 | Augmented Sound Reality - Underneath for Hyperorgan by Jasna Veličković  | Miladinović-Prica, Ivana     | Naučni članak | 24M24 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M24  | 
 | 2023 | Review of the 31st International Review of Composers in Belgrade (October 4th – October 8th, 2022)  | Mitrović, Radoš     | Naučna kritika i polemika | 24M24 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M24  | 
 | 2023 | Морфолошке доминанте – знакови интерпретације банијског вокалног дијалекта у Војводини  | Rankovic, Sanja     | Naučni članak | 51M51 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M51  |